Dette skjer videre.
Vi vil nå ta deg gjennom en prosess mange andre jobbsøkere før deg har gått gjennom. Vi har forsøkt å gjøre denne så smidig og enkel som mulig, samtidig som den sørger for at vi får det vi trenger av informasjon fra deg for å sikre et sterkt sluttresultat.
Har du innspill til endringer eller lurer på noe, er det selvfølgelig bare å ta kontakt.
Prosessen:
Nå skal du gi oss informasjonen vi trenger for å lage det du har bestilt.
Har du ikke bestilt telefonintervju til kr 720, må du fylle inn ett av disse to skjemaene:
• Hvis du har tidligere CV som vi kan ta utgangspunkt i når vi nå skal bistå med dine nye papirer, vennligst fyll ut følgende skjema: https://cvguru.typeform.com/to/MgQwq6Hq.
• Hvis du IKKE har tidligere CV som vi kan ta utgangspunkt i når vi nå skal bistå med dine nye papirer, vennligst fyll ut følgende skjema: https://cvguru.typeform.com/to/SVI2WWeH.
Har du bestilt telefonintervju til kr 720, ber vi deg kun velge mal og gi oss eventuelle vedlegg her: https://cvguru.typeform.com/to/UMHIxpRT.
For deg som har bestilt telefonintervju, kontakter vi deg så for å avtale tidspunkt for en telefonsamtale – dette senest innen 24 timer.
Etter du har vært gjennom steg 1 har vi den infoen vi trenger for å starte arbeidet.
Du hører fra oss innen leveringstiden med dine nye papirer. Skulle vi trenge mer info for å komme i mål tar vi kontakt.
Du får nå et pent utkast/den første versjonen av dine nye papirer.
Grovt regnet aksepterer 90% av våre kunder disse nye papirene som de er og er da fornøyde.
Resterende 10% ønsker gjerne et par endringer før de kan si at de er helt fornøyde, og det er helt OK. Vi er tilgjengelig etter levering og jobber til du er fornøyd.