Chat med oss!

Dette skjer videre.

Vi vil nå ta deg gjennom en prosess mange andre jobbsøkere før deg har gått gjennom. Vi har forsøkt å gjøre denne så smidig og enkel som mulig, samtidig som den sørger for at vi får det vi trenger av informasjon fra deg for å sikre et sterkt sluttresultat.

Har du innspill til endringer eller lurer på noe, er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Prosessen:

Nå skal du gi oss informasjonen vi trenger for å lage det du har bestilt.

Har du bestilt vår ringetjeneste, ber vi deg velge mal og gi oss eventuelle vedlegg her: https://cvguru.typeform.com/to/TYjoWK?. 

Etter du har gjort dette trenger du bare å vente på at vi tar kontakt med deg for å avtale tidspunkt for en telefonsamtale. Vi tar kontakt senest innen 24 timer.

Har du ikke bestilt ringetjeneste, må du fylle inn ett av disse to skjemaene:

*Dersom du har tidligere CV som vi kan ta utgangspunkt i når vi nå skal bistå med dine nye papirer, vennligst fyll ut følgende skjema: https://cvguru.typeform.com/to/PsQWBB.

*Dersom du IKKE har tidligere CV som vi kan ta utgangspunkt i når vi nå skal bistå med dine nye papirer, vennligst fyll ut følgende skjema: https://cvguru.typeform.com/to/i4VBhd.

Etter du har vært gjennom steg 1 har vi den infoen vi trenger for å starte arbeidet.

Du hører fra oss innen leveringstiden med dine nye papirer. Skulle vi trenge mer info for å komme i mål tar vi kontakt.

Du får nå et pent utkast/den første versjonen av dine nye papirer.

Grovt regnet aksepterer 90% av våre kunder disse nye papirene som de er og er da fornøyde. 

Resterende 10% ønsker gjerne et par endringer før de kan si at de er helt fornøyde, og det er helt OK. Vi er tilgjengelig etter levering og jobber til du er fornøyd.

Lurer du på noe?

Rop ut. Vi er her for å hjelpe. Ta kontakt med oss på live chat (nede i høyre hjørne), send epost (post@cvguru.no) eller ring oss (96 51 11 23).
Rull til toppen